13 oktober 2010

Sanningen

Det här är helt klart det värsta jag har gjort. Samtidigt såklart det bästa, för mer kick i röven kan man väl inte få?
Detta har just blivit en träningsblogg. Tjejen nedanför kommer ni aldrig mer få se igen..
Usch, det är så jobbigt att blotta sig så för hundratals varav de flesta jag aldrig träffat.
Jag gör detta bara för att komma igång, för att nu har jag tagit steget, första steget mot mitt mål. Att fixa denna kroppen till mitt tempel, något jag kan vara stolt över.
Senaste åren har jag aldrig eller sällan visat mig i bikini eller annat för folk jag inte känner, jag tror knappt mina närmaste sett mig så blottad förr heller.
Men, här har ni verkligheten. Dagens sanning.
Det gör ont att se hur jag ser ut men jag kan göra det med ett leende eftersom det är sista gången jag ser mig såhär.




Och så var det måtten på denna kropp också...

Rumpa-109cm
Lår-63cm
Midja-103cm (mätt 4 cm under naveln, där det är bredast)
Hals-32cm
Överarm-33,5cm
Bröst-103cm

Sen jag har haft ett par vita 3/4dels byxor som jag aldrig använt för de har inte passat.
Måttet mellan knapp och hål är nu- 11,5cm
Byxorna blir ett av målen alltså.

Så, nu har ni sett mig. Verkligheten, sanningen just nu.
Jag skakar lite, för det här var psykiskt jobbigt. Men det är framtiden vi jobbar emot nu, nästa vecka hoppas jag kunna se en hint till minskning.
Jag återkommer senare med vikten, hann klä på mig.

FrokenB. blottad....

8 kommentarer:

  1. Men va fan, du är ju så snygg!
    Men men, hejjar på dig babe! :) <3

    SvaraRadera
  2. Jäklar va tuff du är tjejen!
    men du gör nog rätt för nu finns de ingen återvändo bara att se framåt :)
    Nu jäklar ska vi fixa de här och bli bekväm med oss själva! :)
    Och du får gärna kolla upp det här med tjejklassikern så ska ja se om några fler hakar på härifrån med :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är tuff och modig, men framförallt vacker & fin både på utsidan och insidan älskade vän!! Jag älskar dig precis som du är. Bara så du vet. Nästa veckan blir det Ankipa&Empa qualitytime!! PUSS

    SvaraRadera
  4. Sjukt modigt av dig. Skickar över massvis med pepp! :) Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Du är jättemodig! Jag tror stenhårt på dig!

    SvaraRadera
  6. Det kommer att gå galant! Ring mig om du vill ha sällskap i gå-skorna. Vi kan peppa varandra :) Du är så fin Emelie! Massa kramar.

    SvaraRadera
  7. shit vad modig du är! skulle aldrig våga detta själv.

    det här klarar du gallant bruden!!
    Puss påre :P

    SvaraRadera
  8. Säger som de andra du e ju så tuff! Men nu gäller det! Kör på bara! Jag tror på dig!!! Kramisar! /ML

    SvaraRadera