18 augusti 2010

Vi for till Gävle!

Imorse klockan åtta gav vi oss iväg.. dreamteam- Jag, Andreas, Margit och Mattias.
Vi skulle först till K-Rauta för att Mattias skulle ha billig toasits mm till badrummet, sen till Ikea.
Det började bra.. Jag somnade och vaknade sen upp närmare Gävle och som en ny människa, en vaken en.
Så var det dags att leta upp K-rauta. Mattias visste att det låg vid Biltema.Vi åkte förbi biltema- inget k-rauta.Margit ringer bengan på jobbet, han lotsar.. vi är på väg åt fel håll..
Ac;n var trasig så det immade igen nå så otroligt i bilen, och pga regnet så kunde vi omöjligtsvis ha fönster öppna. Det enda som hjälper är 26+grader i bilen, hjälper lite alltså..
Mattias är irriterad på imman, och margit letar kartor på eniro, andreas vill fika och jag.. jag filmade!
enjoy!




Vi fann i stort sett allt vi var ute efter.. kom hem några hundralappar fattigare,men lyckligare såklart!
Nu ska här monteras lite och städas så det är fint till kvällen.
Ska låna film av M&M också och dricka vin med min älskling.

Snart är mina fyra lediga dagar till ända, men min födelsedag närmar sig även. alltid lika spännande att fylla år tycker jag. än så länge!

FrokenB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar