17 augusti 2010

Lediga dagar

Avslutade min 8 dagars jobb-maraton med personalfest som inkluderade bowling och kräftskiva!
Det slutade som vanligt med några för många goda irish coffee, som jag liksom fick sota för igår.. Men det var grymt trevligt, många många skratt blev det!



Fina Emma!

På Lördagen var vi i Stenberg och var barnvakt åt dessa busar.

Och nu är vi ( Andreas och Mats ) i full gång med att bygga uterum hos oss!
Kommer bli så bra så.





Jag kommer aldrig sluta tjata om hur underbart det var i Österrike, det får man stå ut med.
Igår kände både jag och Andreas hur vi liksom blev lite sorgsna när vi såg alla bilderna från veckan, man längtar tillbaka till naturen framförallt. Och så självklart till våra toppenguider- Eirik och Hanna.

Lillebror


Uppe i bergen vid en sjö.


Vad kan man säga...


Guiden Eirik.


Vår grupp.

Det var så härligt där så jag vill ta med alla jag känner för att alla ska få uppleva alperna.


FrokenB. nostalgisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar