3 maj 2010

Sick and tired.

Trött. Vaknade på helt fel sida idag.. Bara känner för att ligga hemma i sängen och sova idag.Hela dagen. Hunden ville inte bajsa imorse,vilket gör mig mest stressad.

Sen fick jag ta dagpasset imorn ist för kväll. Vilket gör att jag slutar 22 ikväll och börjar 7 imornbitti. Lite sådär skoj. men då slutar jag ju ändå kl 15 imorn. Det är bra.


Jag är på sånt humör då jag bara blir less på folk omkring mig och deras beslut. Jag lägger mig i utan att de vet såklart,jag tänker en del onda tankar idag känner jag. Samtidigt som jag bara vill lägga mig under täcket och gråta för att jag ens tänkt så.. Ja,ni förstår. En sån där vecka utan att ha veckan. skumt.

Får bara hoppas att jag får snälla gäster ikväll. Och imorn.. och alla andra dagar för den delen.


Och så provade jag nya läkerol tuggummit med päron&lakrits-smak. En besvikelse. För det hade jag kunnat gråta lite också.




Och för att klaga lite mer så är jag så trött på "put-magen" att jag i lördags bröt ihop lite och grät i min sambos armar. För att jag tycker att jag är lite tjock.

Ack,vad synd det var om Emelie då.. säkert inte.men ni tjejer förstår vad jag menar.

Senare är jag säkert på bättre humör!
Nu är det dags att snygga till mig och cykla innan regnet öser ner.
FrokenB.

3 kommentarer:

  1. Men Emelie,man ska ju ha lite hull på magen..hur ska man annars få tag på hullet när det är dax å ta insulinsprutan när vi bli gamla;)


    och kom ihåg att de finns de som har de värre..

    puss på dig

    SvaraRadera
  2. Men, min fina vän! Du duger PRECIS som du är!!

    SvaraRadera
  3. Ja lyssna på majsan nu ;) hon vet hon! söta du!! Saknar dig gumman! puss

    SvaraRadera