7 maj 2010

BusterCup

Det ståjas och checkas in, Och jag sitter här i en trött kropp.
har varit uppe och jobbat sen 8 imorse.
Det är gött att jobba, jag vill jobba mer och helst ha häcken full i roliga jobb!

Det roligaste just nu är väl att renovera fikarummet på KIG bygg(pappas jobb)
han är iväg på fiskeresa(gubbfylla) nu tills onsdag,så jag och kusins kille Magnus ska ta tag i att måla och beställa möbler. Ska bara få lite klartecken från Direktörn(pappa) att spendera lite pengar. Det blir IKEA,så det blir ju billigt! och färg finns på plats.
Kanske byta golv?

Mm,det är planer. vi passar på! "när katten är borta.... "

Nu ska jag jobba två timmar till och sen hem till ett stort glas Rosé!
Hoppas jag är på humör för sällskap, just nu känner jag för att ta ett rum här och bara sova. Jag är sååå trött!!!
Men jag ser fram emot det goda sällskapet ändå såklart.

Jag är så förbaskat kär i dig Andreas.
Att något så bra kunde finnas så nära var ju inget jag kunde drömma om.
Du är allt för mig. Sån otrolig känsla jag får när jag tänker på dig.
Framtiden ser bara så ljus ut!!


FrokenB.vars fötter luktar f*n efter en dag i skorna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar