28 maj 2010

Agg

Jag hyser en sån agg mot att sälja fiskekort! fy tusan vad det är jävligt.
A-B och C vatten kan man köpa till. Vad F*n står det för?
Och typ tre olika fiskevårdsområden som ska hållas isär, och vi tar bara kontanter när det gäller fiskekort eftersom det inte är "våra" fiskekort. Det är en sån fruktansvärt onödig service alltså,som bara tar tid. och vi ser mer förvirrade ut än hjälpande.
Så- jag hatar fiskekort. tack för mig. Nu kan jag lämna lite av aggen här.

Jag har slutat bita på naglarna.. igen. Men denna gång ska jag hålla mig. Det är ju så vidrigt egentligen. Men samtidigt behöver man ju lite skit i kroppen för att hålla sig frisk?

Slutar kl. 1500 idag, samtidigt som mitt hjärta. Så det blir hemmapyssel på hög nivå, ska plantera mina fina blommor och köpa hårfärg,för man måste vara fin till AC/DC.

frokenB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar