25 mars 2010

Torsdagkväll,vilken härlig kväll..

?
En otroligt seg Torsdagkväll faktiskt.
känns inte som en sån bra dag som den började som, efter en riktigt äcklig gäst-prutt så tappade jag matlusten. och efter att nu ha konstaterat att jag har ca 20 st kvar att checka in och jag ser inte en människa i receptionen så befarar jag att det blir en dryg kväll med många kuvert ut i lådan till långsamma gäster.

Men imorn är jag ledig, och hela helgen! jag längtar.
Imorn malyvakt,det blir mysigt.

åh,nu rör det sig....

senare-nej falskt alarm!

nej nu så...

Jepp, One down,19 to go.

Det är väl bäst att jag avslutar mina nöjessurfningar och organiserar lite inför stägning om 90 minuter.
idag kan det ta tid..

Lite bitter FrokenB.

2 kommentarer:

  1. Se så, inte vara bitter! Det klär inte en skönhet! Ses på lördag förmiddag då? Puss bejb!

    SvaraRadera
  2. En uppdatering om helgen kanske..?

    SvaraRadera