12 februari 2010

Stresspsyke alá FrokenB.

Idag har varit en bra dag. jag började jobba imorse halv sju i repan på parken.
Så otroligt skönt att börja tidigt och vara uppe med tuppen och samtidigt tjäna pengar,jag älskar det!
Iofs så började dagen med en promenad ner från skogsbacken. Andreas var optimist och tyckte det skulle räcka att gå 06.10,medan jag VET att det tar minst 30 min för mig att gå ner i mina sladdiga skor till parken. bjäbba bjäbba och så var klockan halv när jag hade framför mig en lååång raksträcka- Jag ringde mamma.. jag var så förbannad efter en liten hejdåpuss till andreas som fortsatte mot stan. Jag trodde jag skulle spricka av ilska, ett förbannat lågt stresspsyke har jag. Jag kan inte med stress.
så mamma skjutsade mig de sista 800 metrarna..typ.
Patetiska mammagrisen Emelie.

Men jag glömde snabbt bort min morgon/stress-ilska och öppnade repan för en fantastisk morgon.

Imorgon ska vi upp tidigt för att bli hämtade av Jocke T till vinäs, väl där så blir det avgång med gänget ner till isen och en heldag med fiske och solsken! Troligen en och annan varm pucko med minttu, kärlek.






Önskar mig en toppendag imorn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar