20 februari 2010

Ljusparty och melodikryss

Igår var det alltså ljusparty på Skogsbacken 3.
Det kom 9 st fina flickor och förgyllde kvällen, var en riktigt mysfredag.
Lagom mycket vin och trevligt sällskap gjorde myset till världsklass.

Imorse gick jag upp och satte på kaffe kl 8 och somnade sen en timme till.
Sen blev det dags för veckans melodikryss på p4 och en stor kopp kaffe,Lördagstradition.Det gick faktiskt väldigt bra med hjälp av mammma via sms!
Trodde ett tag att jag hade vinsten i min hand,meeen sen kom maggan och störde.. ( jag kunde inget mer..)

Nu sitter jag hos mamma och pappa och har ätit lunch och tuggar i mig en Riesen.

Blev just mutad att hjälpa till att städa gäststugan"Björckbo". 300 riksdaler.
Så nu ska jag ut och städa, Fint att bli mutad tycker jag! Säg till om ni vill muta mig,jag ställer nog upp.. om jag får pengar.. tillräckligt mycket..



Jag är så kär,jag trodde bara man kände såhär på film.Jag ser fram emot varje dag tillsammans med dig Andreas. Det är magiskt! Jag är lyckligast varje dag med dig.Och så är du förjäkligt snygg också! Jag älskar dig "Puffilainen"

FrokenB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar