5 februari 2010

En ändring

Det känns som att jag behövde en förändring i bloggen,och att det förhoppningsvis bidrar till större blogglust!
själva "designen" är lite inspirerad av en blogg jag ofta läser, jag hoppas det är okej.

Jag skulle behöva lite hjälp med hur jag lägger upp en liten bild där det nu bara mest står "EMELIE" jag har lagt upp en bild en gång,men den blev stor som i alldeles för stor! jag behöver hjälp.

och finns det något man kan göra åt att när jag skrivit en text och sen vill lägga in ett par bilder,då hamnar de längst upp och inte där jag har markerat.. kan man göra något åt det?

För om jag får hjälp med det så blir det fler inlägg!

Nog om det.
Idag ska jag glida runt i den "lånade" golfen :)
Den blev kvar i Mora efter att jag kört mor,far,farbror med fru till tåget. Så i helgen ska jag ragga runt lite.
mest för att som känt vi inte har en bil..

Jag ska leta frisör som kan ta tag i mitt hår.. snarast! jag blir galen av den 4cm långa utväxten av gråblondt hår. irri..

Dags att göra sig klar,dricka en kopp kaffe och dra iväg!

Ps,det kommer bilder från 80-talsfesten på parken snart.
kanske ikväll,troligen.

FrokenB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar