17 januari 2013

Gammelmormorsmys

Började morgonen med familjemys i sängen, Andreas började ett idag så vi låg till sängs till halv tolv. Hur skönt? Så!
Sen var det meningen att vi skulle till natalie o Liam men jag kände av halsen så det vore himla dumt om de skulle smittas, tycker liksom om dom för mycket för det:)
Och inte för att jag inte tycker om min mormor men vi for dit istället lite spontant. Så det blev en lugn prommis runt byn i vattnäs.

Min iphone har ännu inte dykt upp. Men imorn ska den komma, ett litet iiiiiih spritter i mina fingrar, för nu längtar jag. Trodde väl aldrig en telefon skulle framkalla såna känslor men det kan bero på avskyn jag känner för denna telefon..

Middagen bestod idag av tacos med lillebrodern a.k.a gudfadern.
Och mer än så har vi inte gjort idag..

Jo! Som resten av Mora så besökte vi biltema i eftermiddag.
Får ta en närmare kik till helgen tror jag. Finns ju alltid något man inte behöver men ska ha ändå.

Har ju även framkallat lite kort och nedan ser ni några som sockersöta Signe och lillebror Anton ska få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar