8 april 2013

Förlovningsdagen

Den var tydligen idag.. Det påminde Facebook om minsann! Så vi pussades och älskade varann lite extra och undrade lite om det var ett år nu.. Mmmm sa vi och kramades så vi kunde smygkika i ringarna.. Det var två år!
Jaja när jag har en bröllopsdag att fira kommer jag inte glömma!:)

Till historien hör även att jag på förmiddagen säger till Andreas "8 april.. Det känns som det är nåt idag, säkert nån som fyller år bara.."
Varpå han svarar "filmen hobbit släpps idag!" " haha" skrattar vi lite och glömmer snabbt vad som kunde vara speciellt för 8 april..

Så kan det gå! Men det är lite mycket att stå i just nu så jag skyller på loppisen jag anordnar !;)
Ska sanningen fram glömde vi fjolårets förlovningsdag helt och kom på det några veckor senare!
Som sagt jag väntar på bröllopsdagen....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar