5 mars 2013

Tisdag

Då var det ett tag sen jag bloggade ja.. Vad händer då. Jo vi har varit lite sjuka, eller ja jag har varit dunderförkyld och hostat fram tills igår i stort sett. Har lyckats smitta Freja så nu har hon hostat och snorat men igår började det bli bättre så nu får det vara nog efter ett par dagar! Det räcker liksom :)
Men man är nojig när de är lite sjuka de små för det enda som snurrar i huvudet är typ "rs virus" hela tiden så det googlas hemma kan jag lova. Och rådfrågar mammorna i mammagruppen, vilken tur man har varandra och barn i samma ålder !

Annars så har Vasaloppsveckan flugit förbi här i Mora så nu kan våren börja! Och med 7+ grader igår så känns det verkligen att vinterns lämnar oss!
Igår var jag i Frejan ut till Malin och love i Nusnäs och tog en promenad och sen så myste vi inne och Freja provade Loves roliga leksaker och hans stol! Mycket roligt tyckte min lilla dotter(känns fortfarande märkligt att jag har en dotter....)

Nu sitter jag hos frisören och fixar till färgen i håret!
Andreas är ledig så han och Freja har det lugnt och skönt hemma utan tjatiga mamman... ;)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar