9 mars 2013

Äntligen

Nu är vi rätt nöjda med frejas sovrutiner även om de absolut inte är helt godkända men ok det finns de som har det värre.. Men igår torsdag till fredag sov jag så dåligt för Freja ville äta ofta.. Så fredagen började så oroligt dåligt med många tårar för oss båda, mig o Freja. Men sen blev dagen ändå bättre :)

Men inatt har varit en riktigt bra natt, bästa på ett par veckor!:) tjoooooho.
Förstår dessa skrytuppdateringar på Facebook när mammor berättar om deras sömn...
Så därför har vi haft en så skön förmiddag nu jag o min dotter som idag är världens goaste till skillnad från igår då jag mumlade både det ena o andra tyst för mig själv!;)

Nu tar vi en prommis ner på lokala Ica för att äta gratis korv o dricka kaffe med dopp! Gött! Tar med mamman Annika också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar