1 februari 2013

Euforisk fredag

Ibland blir man att tänka efter lite. Man får en känsla av lycka och börjar tänka på vad det är som orsakar den känslan. Denna vecka har det varit många fina skratt från vår dotter som såklart skänker oss den största lyckan! Sen har jag fått en fin dos Margit, kort dos men välbehövlig! Och så avslutades veckan igår lite med en mammarträff, och än en gång- vad glad jag är över att ha fått ett gäng så fina vänner. Vi trivs så bra ihop! Ser fram emot våren med många utedagar tillsammans med våra barn i solsken!

Ikväll unnar jag mig ett glas amarone faktiskt. Efter att ha ammat i tre komma fem månader nu och burit på Freja i närmare tio månader så är det rätt gott med ett glas ikväll. Tar fram pumpen och. Ersättningen ikväll och pappan ställer upp och ger mig "ledigt" från matningen.

Ska nog ge mig på ett inlägg sen om alkohol och ansvarslösa föräldrar sen. Inte för att det är vad jag anser mig vara ikväll utan jag har ett hemskt exempel på detta...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar