9 januari 2013

Receptet

Här är det bara att klicka för den fantastiska chokladkakan!

För övrigt så fortsatte kvällen i ett rasande tempo där lusten bara ökade, ja för organ....iseringen här hemma! Sorterade papper i nyinköpta pärmar, typ räkningar och viktiga papper för Freja osv.
Känns så otroligt skönt när man har koll på grejerna. Än en gång förundras jag över de där lyxfällanfolket som inte kan göra sånt och som bara lägger papper överallt ( jag hade faktiskt ett system för mina papper som inte låg i pärmen, typ... )

Nu är det dags för Frejan att sova för natten, Ja, hon är vaken till tolv på kvällarna ca, DÅ somnar hon på riktigt för natten.
Och nu ska tutten fram så då hjälper inte pappan,  som just nu försöker sitt bästa att hålla henne lugn och glad :)

Gör nu chokladkakan, förresten så gör jag inte heller detta recept riktigt som det står... Har ett par bitar extra choklad än det står, och så brukar jag ha hälften av Lindts mintchoklad för det ger en lite annan smak,en godare smak tycker jag. Men man kan ju blanda i lite valfri smak av choklad.
Och så struntar jag i valnötterna, jag " bröar" formen med kokosflingor.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar