25 januari 2013

Fredag

Då har det snart varit fredag och det har varit en riktigt bra dag igen.
Och för att skryta om natten så sov Freja 00,00-06,00... Helt otroligt!
Ja och sen vidare till 09,30. Tack sötaste ungen i stan!

Sen for vi till Malin och Love i Nusnäs och åt lunch och fikade sen chokladkakan äntligen:)

Kom hem och klädde upp gullhönan i mina gamla byxor från det sena 80-talet. Och jag menar, visst funkar de än?urläckra!

Nu har vi nyss ätit hemmagjord pizza på lchf-pizzamix från lchfklubben.se.
Blev att smaka som vanligt vilket ger ett riktigt bra betyg alltså :)
Maggan är här och hänger och jag känner mig fredagstrött och fnissig så vi har rätt skoj!









2 kommentarer:

  1. Suuuuupersöt mössa!!

    SvaraRadera
  2. Åhhh hon är så söt<3 och jag vill också fnittra med dig och maggan! Tänk o få återvända till 18årstiden, bara för en dag! Då hade jag valt brandhattskvällen;-)

    SvaraRadera