13 december 2012

Kyla

Tusan vad isigt kallt det är ute just nu.
Vi låg i sängen imorse och tänkte bara göra det mest hela dagen idag... Men så ringde min vän Emma och ville äta lunch med mig och Freja, så vi tog tag i oss och drog ner på stan. Snabbt in från kylan. För inte känns det helt bra att ha en så liten ute för länge i kylan.

Men sen for vi bara hem och nu har lilla hjärtat ätit och somnat igen här framför mig. Jag har tänt alla ljus jag hittade för att få upp lite värme. Kaminen får Andreas sköta när han slutar.
Nu laddar vi för mammaträffen hos Malin imorn ändå borta i nusnäs:)

Nu ska jag nog blunda lite också med musikhjälpen på tv i bakgrunden.

1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt! Somnade brevid min lille man idag jag med och de var nog den skönaste sömn på länge! :)

    Jätte fin bild på dig och freja förresten! :)

    Ses imorgon! Kramar

    SvaraRadera