15 november 2011

Uppdatering helt enkelt.

Jag önskar jag kunde berätta för er att den där nutrilettkuren gick strålande och att jag har gått ner fem kilo. MEN om sanningen ska fram så gick det i tre dagar och så var vi helt slut, man går på sparlåga och andreas kunde knappt sköta sitt jobb.
Så vi är tillbaka med LCHF för det vet vi fungerar, om man har lite självdisiplin och fan i sig. Så nu sitter jag här och faktiskt är peppad. igen.....

Igår drog Super-Elle ut mig på en promenad i det närmaste jogging-takt. 75 minuter senare låg jag i sängen sådär nöjd trött. Så tack Elle!

Idag testade jag förresten att göra Hokifilé, efter ett torskmisslyckande förr så var jag skeptisk till Hokin. Men det blev grymt gott, och så enkelt var det. och helt jäkla LCHF var det också. Det är så skönt att hitta nya recept och råvaror att äta för det kan ju bli enformigt.

Och såhär kan man tina en Hokifolé...... :-)




Efter lite matsmältning har nu jag och andreas varit ute 45 minuter i mörkret med reflexvästar och gått i nästan Super-Elle-fart.

Lite Desperate Housewives på det här så!!

Och när det nalkas säng så väntar där Zlatan på mig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar