12 oktober 2011

Hockeyonsdag i Mora

Jag satte mig och slog upp skärmen laddad för ett blogginlägg men nu när jag loggat in och kan skriva så är det stopp. stopp i motivationen.
Detta kan ju sammanfatta dagarna 2 med nutriletten. Jag är galet sugen på pizza,Mcdonalds och på älgkött.
Det är så enkelt att avvärja dessa "cravings" genom att ta bilen förbi pizzerian ex. Men samtidigt har det bara gått 2 dagar och att smälla i sig det nu låter ju galet svagt eller hur?

Men det är alltför lätt att sitta och drömma och dreggla. Det här med att sätta upp en bild på kylen på hur man vill se ut tror jag inte funkar, jag ska däremot sätta upp en bild på hur jag INTE vill se ut. Det bör ha en effekt i rätt riktning.

All peppning mottages varmt ska ni veta. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar