18 april 2011

Utflykten

 Utflykten resulterade i att vi grillade i de centrala delarna av Öje, metropolen.
Berget vi skulle till var inte tillgängligt, alltså vägen var alldeles för snöig för Johans saab. Så vi vände och placerade oss här, vid älven i solens sken.
Delade på lite lågprocentig öl och njöt av hamburgare som vi grillade på den medhavda klotgrillen.
En riktigt trevlig Söndagsutflykt, lite som en övning för sommarens semester tillsammans.
Tycker vi klarade av det galant, det var väl jag som ska se till att nästa gång vara utsövd eftersom jag både på hem och dit-vägen somnade som en liten gris (och såg därefter ut som en också, med dubbla dubbelhakor som fastnade i Jossans Iphone....)
Så nästa gång har jag inte varit på Strand på en toppenkväll och hemgången ska inte ha varit 24.00. sen ska jag inte ha gått upp 05.30 heller, och inte somnat 01.30.Det är väl vad jag ska öva på.

Sommarens semestersällskap!
Nu ska jag ta mig i kragen och bota mitt otroligt dåliga humör som jag alltid får när vi inte äter kolhydrater. Jag kan bara inte lägga band på mig, borde ut och springa igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar