12 januari 2011

Målresan

Efter snart två veckor med LCHF så känns det så mycket bättre. Jag känner mig smidigare och känner att kroppen sakta sakta men säkert blir mindre, det är en skön känsla att jag snart kommer komma i mina "sommarjeans".
Igår kollade vi på resmål till den där "målresan" som mor och far lovat.
Vi blev sugna på Nice, på franska rivieran. Dit kan man väl ändå inte åka med en gnutta extrakilon.
Så nu ska jag bara tänka Nice när jag blir sugen på kolhydrater. Nu hoppas jag såklart bara att vi snart kan boka, men det ska ju visas lite resultat också såklart, det är ju hela poängen med resan.

Jag ska mäta mig i slutet av veckan och lägga upp här och förhoppningsvis så kommer det visa minus på centimeterna.
Önska mig lycka till!

Är det förresten någon mer som är igång med viktminskning?

1 kommentar:

  1. jodå här har du en till som satt igång med resan till beach -11. Fast ja började riktigt den här veckan så har inte kommit så långt än men nu jäklar ska de funka! :)

    SvaraRadera