13 oktober 2010

Dagens träning

Då var jag klar för idag med träning. och jäklar vad bra det har gått.
Sitter just nu och ser ut precis så här....



Började med en långpromenad bort till volvo för att hämta mor och fars bil. Det blev ca 45 minuter rask takt och inte raka vägen bort såklart.
Väl hemma igen så tog jag tag i krattan och satt fast hunden i trädet för att få upp liite värme ikroppen igen efter bilfärden hem. Det tog en kvart så var jag klar.
DÅ var det dags för Paolo att göra sitt. 15 minuters hårdträning gav han mig. fy fan. Det är anledningen till bilden ovan, jag är utpumpad. Nu ska jag hoppa in i en skön dusch och sen göra mig snygg,för det är jag värd. Och så blir det en snabblunch i form av yoghurt med sylt och ett ägg om jag hinner koka.
Tack Sofia för tipsen. Jag blir så glad när ni peppar och tipsar. Jag ska samla mod och ringa något gym och höra om de nappar, hade varit grymt kul om någon ville följa min väg till jul och därifrån genom hela tjejklassikerna tillsammans med likasinnade brudar.


Maly i löven nyss.

Tack igen. Nu är vi på gång!!

FrokenB. nöjdast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar