3 september 2010

So far today

Än så länge så har jag idag dreglat litegrann över brandmän på avstånd.

Träffat Fina Linda och fått dagens dos av den pullan.

Konstaterat minst elva gånger att jag faktiskt är ledig tre dagar nu.

Säkert jublat inombords minst 12 gånger. (en jubling var endast för de uniformsklädda)

Fixat håret genom att dra fingrarna igenom det minst 62 gånger, jag lovar. Det är ovant med lugg OCH kort hår. Varför ta en förändring i taget för?

Fått och Gett massage i axlar (personalvård).



Men jag är lite besviken.. Kom och bowla på Mora parken! Jag måste få lära mig hur jag ska hantera alla möjliga fel på dessa otroligt komplicerade maskinerna ( jag hoppas kunna säga enkla maskiner inom en snar framtid)

200 (220 fredag och lördag mellan 20-22) kronor för en bana och timme är redan ett bra pris! Kom och bowla, sa jag det?







Klicka bara på bilden så kommer ni till hemsidan, passa nu på att boka er en bana!

FrokenB. soon to be bowlingproffs?

2 kommentarer:

  1. Varför kommer det alltid upp en popup ruta när man går in på din blogg?

    SvaraRadera
  2. Jaa du, anonym.. jag ska se om jag hittar orsaken till det.. har säkert klickat i någon val-ruta av misstag! Fixar´t!

    SvaraRadera