26 maj 2010

+ i humör

Jobbar ikväll. Humöret har lättat lite..

Sitter och kollar in sommarschemat. Ser faktiskt riktigt bra ut! ledig midsommarafton och midsommardagen! Vilket kan innebära en midsommarfest med goa vänner. Gött.
Sen har jag ju semester en vecka också då vi åker till österrike med familjen! Det ska bli så otroligt härligt. Men det är ju så dyrt med vandringskängor och annat man behöver med på en vandring i alperna.. Det löser sig.

Nu jobbar vi varje dag fram tills vi åker till Stockholm. Så fint att veta att nästa dag jag är ledig så är vi på väg till AC/DC konserten! min första stora konsert. tror inte man kan räkna typ winnerbäck som en stor konsert va? iaf inte att jämföra med AC/DC! oo,nu tror jag det pirrade till lite i mig.


Jag sitter redan och "planerar" en uppföljare på tjejfesten till sommaren!
vilka är med???
Typ 17 Juli? Vad säger ni??:)
ALLA får vara med,tjejer alltså.

Jag har fått tjockis-ångest. och guuuud vad jag tjatar va.. Men det suger att ha en känsla att man inte mår bra i sin egen kropp! Det har verkligen gått utför.. och jag gör bäst jag kan för att hålla mig ifrån allt onyttigt som bara finns i närheten.
Nu är det inga godsaker eller kolhydrater förrän vi sitter på bussen till Stockholm den 3e.
Delmål känns som något bra. Det är lätt att nå,nära att nå och då gör det allt lite lättare. istället för att sikta in sig på om ett år eller så..
Till Österrike vill jag sen ha gått ner ett par kilon. österrike 24/7. Vad kan vara realistiskt, 6 kg minus?

Nu jäklar!


Igår var jag ute och gick med Maly i skogen och i en nedförsbacke snubblade jag på en rot..
Så typiskt,ingen mobil. helt ensam i skogen. tänk om det slutat värre en den lilla stukning jag fick. ingen kan höra dig skrika..........


Dags att börja göra kväll här.

FrokenB. den lilla tjockisen....som kämpar mot kilona.

1 kommentar:

  1. Emelie, du är redan så jävla fin!! hoppas du fattar de pucko!
    :)

    SvaraRadera