28 april 2010

Renovering Vardagsrum

Idag har varit en såndär otroligt bra dag!
Började med en prommis ner på stan till Momma Ingrid för att dricka kaffe och lämna Maly en stund, då jag följde med Margit på ett ärende.
Efter det så umgicks jag med Momma och väntade in klockan lite. Tog sen en lunchprommis längs kajen till tingsnäs och mötte upp kusin Jennie och hennes Signe.
Det blev en lunch på kaffestugan innan vi for upp till skogsbacken på fika=massa mys med Signe! < 3

Efter Signe-myset så tog vi säsongens första joggingtur längs grusvägen med Maly.
Otroligt skönt!
Och så kom Nova och Wilma en timme för lite barnvaktning av Morbror Fimpen och Emelie.



Helgen var fin.
Jag var tröttare än tröttast och det märktes.. förlåt mina vänner för mitt värdelösa humör. Men att vara en trött Emelie,är typ som att vara en hungrig Emelie.. you know.

Men vi hade faktiskt kul!
Margit skrattade mest hela kvällen,tror många skratt var efter att Andreas berättat om en del upptåg av FrokenB... blondie-fröken.


Irish Coffee och en snygg kille!


Margit mest skrattade!

Så var det vardagsrummet!!
Nytt och klart.
Saknas en snygg hylla på fondväggen och nån tavellist troligen ovanför lilla fotöljen!










Nya soffan!
äntligen en stor soffan som väntar mycket besök!!


That´s all folks!
FrokenB.

3 kommentarer:

  1. Jättemysiga färger och inredning ;) Good work!

    SvaraRadera
  2. Tycker att det vänstra hörnet såg skönt ut! Pax för det nästa gång jag somnar hos er ;)
    Kommer troligtvis upp till er en sväng idag!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg soffa! Var har ni köpt den? Jag halkade in på din blogg genom facebook. =)

    SvaraRadera