22 april 2010

Dröm!

Spotify,vilken otroligt skön grej. Har som många andra fastnat för Melissa Horn.

Har ni än inte klickat upp hennes låtar så gör det! Det är så bra musik för ensamma hemmadagar,såna stunder man bara vill vara.
Både igår och idag har varit dagar som legat långt ner på listan.. Har varit ointresserad av allt omkring mig,deppig för minsta ting och mest trött.
Jag antar det beror på den naturliga veckan. Får jag hoppas,för depression är inget jag sysslar med. Det vet ni,vänner!

Imorn ska jag tillbringa dagen i köket, ska baka bullar och kärleksmums till Wilmas kalas!
Börjar allvarligt fundera på att skissa upp lite företagsidéer om att starta litet eget bageri,och även lite hempysslade saker. Det hade varit så otroligt roligt att syssla med sånt jag älskar.
Det är en dröm än. Det är viktigt att drömma.


FrokenB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar