6 mars 2010

Jobbjobbjobb.

Hela helgen lång.
Men förhoppningsvis kan det bli en timme tidigare i afton. Kanske.

Idag har jag haft en otroligt härlig dag med min vän Camilla. Vi drog upp till Gopshus med småsyskonen Söderstedt, syskonen åkte i backen medan jag och Camilla gick upp i backen en bit och gosade ner oss i snön och dukade upp kaffe m.m.
Solen sken oss varma i ansiktet en stund innan vi gick uppåt i backen och tog madrassen ner! Huuur Kul Som Helst! jäklar vilken fart. Vad vi skrattade!
Det roligaste var nog Camillas entusiasm över hur vi skulle styra madrassen ut i nysnön för att själva skapa en "ränna" att åka i. Som jag skrattade.

Det var taktiksnack och genomgångar och provåkningar. Men planen stupade efter att vi flera gånger missat avfarten till den lilla påbörjade "rännan" .
underbart barnsligt har det varit idag med Camilla.


Den här helgen håller vi i GI-dieten och äter nyttigt. Känns så jäkla peppande.
Så på Fredag ska jag och älskling ut och äta och se "alice i underlandet". Det förtjänar vi.
sommaren 2010 ska jag för första gången må bra av att visa mig i bikini. Det är en fruktanvärt jobbig känsla att jämföra sig med andra för att man inte mår bra i sin egen kropp.
japp, det är därför jag de senaste åren haft många undanflykter för att hänga med på stranden mina vänner.....

ändring på det!

FrokenB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar