31 mars 2010

Hos FrokenMaggie.

Idag har varit en busy-dag.
började med sovmorgon till tio, drog på mig lite smink och kläder och drog ner till Charlotte på Salong spegeln för att snygga till håret! Och hon gör som vanligt ett kanonjobb:)

Efter det så hämtade jag upp mitt hjärta och åkte till Orsa,Hansjö för att gosa med kusin Jennies lilla Signe, snart två veckor. Världens gos. Såklart!
Det blev fika och mys med Signe sovandes i famnen, (Ja,jag längtar....)

Och så for vi hem efter två timmar. Jag lämnade av mannen och åkte till nästa fertila kvinna, Veronica. Grattis vännen:)
Fixade ögonbryn och fransar,galant!
Så nu är jag fit-for-fight!snygg och slank..(ha!vem lurar jag....)





FrokenB.

3 kommentarer:

  1. Låter som en skön dag =) kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en kanondag :)

    Själv sitter jag hemma med en sjukling idag! Vädret är ju inte de bästa, så en mysdag känns rätt mys ändå :)

    Kramar!

    SvaraRadera