10 mars 2010

En obehaglig upptäckt

Jo jag ska berätta för er.. även om ni egentligen inte vill veta så komemr ni ändå veta detta om mig snart.

Igår innan jag skulle hoppa in i duschen så stod jag (såklart) naken i badrummet.
och som vanligt så slänger jag en blick i spegeln för att mest se att jag inte missat att typ ta av mig örhängena.
Denna gång slängde jag en blick på mina bröst och sträcker armarna uppi luften och till min skräck så upptäcker jag att jag har olika stora bröst!
Jag vet att det är vanligt. och jag vet att jag har sett det förr men nu syntes det jättemycket!

Ja,det var en tråkig upptäckt eftersom jag ändå levt med vetskapen att mina bröst varit relativt lika storlek.

Nu vet ni.

Jobbar idag. 7-15

-senare-
FAN! tog just betalt av en gäst som redan hade betalt via nätet när han bokade... surt.
jag mår illa...

FrokenB.

2 kommentarer:

  1. Du är inte ensam min vän. Jag tror att detta fenomen är väldigt vanligt!

    SvaraRadera
  2. Du e absolut inte ensam..Jag har samma "problem"..Kramen

    SvaraRadera